Reisesnacks♡

Categories Blogg

Nå sitter jeg i bilen og er på vei til Sverige. Det skaper skikkelig høststemning å se ut ruten imens vi kjører i dette været. Bladene flyver rundt i vinden samtidig som man hører lyden av regn slå på ruta. Det er utrolig koselig og veldig avslappende å kjøre i slikt vær, synes jeg. Var nettopp innom Starbucks og kjøpte meg kaffe (pumpkin spice latte), som jeg kan kose meg med på veien, siden jeg blir lett trøtt på langturer som disse. Jeg har både pakket med og handlet litt reisesnacks på forhånd (sukkerfri sjokolade, druer og hjemmelagde protein brownies), som vi kan kose oss med på veien. Har også med 1 shaker med jordbærprotein og 1 flaske med vann. Jeg vil virkelig anbefale å handle inn snacks på forhånd når man skal reise, om man ønsker å kose seg samtidig som man vil unngå sukker, for det er ikke like lett å finne sunnere alternativer til god snacks når man bare skal stoppe innom randomme butikker eller kiosker på veien. Det har jeg fått erfart flere ganger. Ellers så storkoser vi oss med musikk i bilen. Jeg handlet et par blader i butikken, som jeg tenker å lese etterhvert som jeg begynner å føle meg trøtt. Bilder nedenfor ↓

Her er min Starbucks pumpkin spice latte (iced). Jeg var ikke stor fan av denne som kald, så jeg bestilte en ny som varm istedet. Det er uansett spennende å teste nye ting, enten man liker det eller ikke.Nicks sjokolade i 2 sorter. Almond sea salt og crunchy caramel. Merket ikke i det heletatt at disse var sukkerfrie på smak. Sjokoladene ble veldig populære i bilen.Høstdruer… som var nytt for meg. Disse var sykt gode! Veldig store, stenfrie, crispy og veldig søte på smak. Skal handle meg flere kurver og stæsje i kjøleskapet når jeg kommer hjem igjen.Hjemmelagde protein brownies med sukkerfri nøttesjokolade, som jeg bakte i går. Synes nesten disse smakte bedre som kald enn når de var nybakte og varme. Disse ble også veldig populære i bilen, og jeg har fått i oppgave om å lage flere når vi kommer hjem igjen. Haha.

Ha en finfin dag♡

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *