Happy first day of October♡

Categories Blogg

Jeg kom nettopp hjem fra Sverige, som var en kjempekoselig tur! Selv om det var godt å reise bort i helga, så var det deilig å komme hjem igjen. Tror det har mye med høstværet å gjøre, at man liker å være mer hjemme og slappe av. Vi gjorde en del forskjellig når vi var i Sverige. Vi var på kino, spiste på forskjellige restauranter, shoppet (mye), testet utelivet og var på spa. Opplevde mye morsomt som er gode minner å dele med fine folk.
Tenk at det allerede er 1.oktober i dag… For meg så føles det som vi er i starten av september enda…men jeg klager ikke! Oktober er en utrolig koselig måned, for det er nå høsten starter for fullt, og så er halloween like rundt hjørnet. Det er en spesiell stemning i luften på denne tiden av året. Jeg gleder meg veldig til å begynne med halloween dekorasjoner, for jeg har fått tak i en del nytt, som jeg skal pynte med i år. Nå skal jeg lage meg en kopp varm eplete og se på et par episoder av Catfish, før det blir senga.

Ha en finfin kveld♡

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *