Høst outfits♡

Categories Blogg

Jeg skal til Sverige i helgen, og derfor har jeg satt sammen noen outfits som passer til høstværet, slik at jeg ikke ender med å overpakke, som jeg vanligvis gjør… Jeg klarer alltid å pakke for mange overdeler og for lite av underdeler, så nå har jeg begynt å sette sammen hele outfits til reiser, slik at dette ikke skjer. I tillegg sparer jeg mye plass i kofferten. Det ble 4 outfits til sammen, fordi jeg skal kun være der frem til søndag. Siden dette er outfits som er tilpasset høstværet, så hadde jeg også veldig lyst til å legge til lue, votter, skjerf og høye knestrømper, men så kaldt er det ikke blitt enda, så det får bli til neste gang. Info og bilder av mine outfits nedenfor ↓

Outfit nr 1:
– Foret denimjakke (Only)
– T-shirt (Nelly)
– Sort tights (Tights.no)
– Boots (Din sko)
– Veske (Morris)
– Øreringer (Glitter)Outfit nr 2:
– Beige kåpe (New Yorker)
– Turtleneck genser (HM)
– Støvletter (Nelly)
– Tights (Tights.no)
– Veske (New Yorker)
– Øreringer (Glitter)Outfit nr 3:
– Croppet jakke (Nelly)
– Kjole (Bik Bok)
– Boots (Motehus)
– Veske (Mybag)
– Øreringer (Glitter)Outfit nr 4:
– Jakke (Zalando)
– Jeans (Bik Bok)
– Sneakers (New Yorker)
– Sekk (HM)
– Øreringer (Glitter)

Ha en finfin dag ♡

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *