Høstdekorasjoner i glass♡

Categories Blogg

Kort oppsummert; For noen innlegg tilbake, så nevnte jeg at jeg helt tilfeldig fant en butikk på instagram som solgte unike dekorasjoner. Det var en norsk butikk som virket seriøs, så jeg jeg besøkte nettsiden deres, og der ble jeg sittende en god stund, når jeg fikk se utvalget av høstdekorasjoner de hadde. Jeg valgte å bestille et gresskarsett i glass, som jeg skulle fortelle mer om når pakken kom i posten. Pakken kom 4 dager etter bestilling, men dessverre var det ene gresskaret knust, så derfor valgte jeg å vente med innlegget til problemet ble løst, slik at jeg også fikk opplevd kundeservicen før jeg anbefaler butikken videre. Jeg tok kontakt med butikken og ble møtt med kjempehyggelig kundeservice, hvor jeg tvert ble tilbudt om å få tilsendt en ny, om det var ønskelig. Fikk raskt svar og ingen problemer oppstod. Jeg mottok det nye gresskaret i posten allerede 3 dager senere. Gresskarene står nå til pynt på stuebordet og er superfine! Jeg er kjempefornøyd og synes at disse gresskarene lager en koselig høststemning på stua, spesielt når man plasserer lys inni. Jeg har fått flere spørsmål fra besøkende om hvor dekorasjonene er kjøpt, så det bekrefter jo bare hvor spesielle disse er. Akkurat nå har jeg telys i dem, men tenker at fairy lights vil bli penere. Så nå gjenstår det bare å få kjøpt 2 stk fairy lights i samme farge. Forresten så kjøpte jeg også et hvitt gresskar fra samme butikk, som dere kan se på det ene bildet. Dette gresskaret er også veldig pent, og er i god kvalitet. Anbefaler alle som liker vakre dekorasjoner og som setter pris på super kundeservice, om å handle hos Lykkehagen.no. Bilder nedenfor ↓

Ha en finfin dag♡

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *