Perfekt te til høsten♡

Categories Blogg

Twinnings te med smak av: apple, cinnamon & raisin, er den perfeke høst-teen å kose seg med på denne årstiden. Dette er sort-te, som gir en avslappende følelse etter å ha drukket en kopp. Teen har en kombinasjon av nesten alle høstsmakene, som gjør at det (på en måte) føles litt som en høst-dessert. Min te-favoritt hittil. Jeg vil anbefale denne teen til alle som er veldig glad i å kose seg med te om høsten, og som er stor fan av forskjellige høstsmaker.

En annen høst-te jeg har hørt mye skryt om, er Pumpkin chai, som jeg enda ikke har prøvd. Denne teen selges ikke i vanlig matbutikk, men på helsekost. Teen er med smak av: gresskar, appelsin og ingefær. Det er en ayurvedisk chai-te. Jeg er veldig nygjerrig på denne, og kommer til å kjøpe neste gang jeg skal innom en helsekostbutikk.

Ha en finfin dag♡

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *