Garderobeklar til høsten♡

Categories Blogg

I dag bestemte jeg meg for å gjøre garderoben klar for høsten. I det siste har det ikke vært annet enn regn, kjølig og grått vær, så jeg følte det var på tide å pakke vekk sommerklærne for i år. Klesskapet mitt er helt kaotisk etter sommerferien, hvor det var gamle plagg blandet sammen med nye, ubrukte klær, vesker, sko, ting og tang, som skal sorteres og legges på plass etter de har ligget i koffert og bagger, som bare har blitt slengt inn i skapet i stresset. Jeg har også nylig flyttet inn i en ny leilighet, så det er også litt av grunnen til at det er usortert kaos i garderobeskapet. Jeg pakket frem 2 esker med høstklær fra kjellern i går, som ble sortert og hengt opp i skapet i dag. Jeg kvittet meg med en del klær som ikke blir brukt lengre, og leverte til Fretex butikken. Før-og-etter bilde av garderoben er nedenfor. ↓
Jeg sorterte klærne slik at gensere og jakker henger øverst i skapet. Nederst henger bukser og underdeler. Det er en del klær som nå ligger til vask, så skapet vil ikke være like tomt når alt er rent og henges på plass igjen. Veskene som ligger på gulvet skal plasseres i et annet skap, sammen med resten av veskene mine. Det samme gjelder skoene, som skal inn i skoskapet. Det står også 2 hvite bokser stablet oppå hverandre på bildet, som ikke er der lengre. Disse var fylt med klær som skulle sorteres og gis bort. Det ble mye å gjøre, men det føles så godt å få garderoben både ryddig og klar til kjøligere tider.
Ha en finfin dag♡

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *