Dagens anbefaling♡

Categories Blogg

Jeg kjøpte meg et minispeil/reisespeil for en stund siden, som jeg har nå brukt nesten daglig. Jeg kan ikke få anbefalt dette produktet nok, siden jeg er blitt såpass stor fan av det. Dette speilet er perfekt å ha i veska eller i sminkepungen. Det er til og med plass til å ha det i jakkelomma, om nødvendig. Speilet har LED-lys og 3 lysinnstillinger. Speilet kommer også med en usb-lader, så man slipper for å bytte batterier. Lyset er såpass godt at jeg bruker det når jeg skal nappe brynene grundig. Speilet har også en klappe sammen funksjon, så man slipper å være bekymret for knust eller flekkete speil. Selve dekselet er veldig elegant og det ser så luksuriøst ut når man holder det i hånden. Jeg kjøpte i fargen lys rosa, men de finnes også i fargene sort og hvit. Jeg kjøpte speilet når de var for salg, og fikk det til kun 99 kr. Butikken jeg bestilte fra er: Fashiongirl.no. Dette produktet er også en super gaveide. Jeg har selv allerde lagt inn en ny bestilling som er kun julegaver og et par bursdagsgaver, som skal gis bort. Jeg har flere venninner som bestilte samme speil, og vi er alle like fornøyde med produktet. Bilde av speilet nedenfor. ↓
Ha en finfin dag♡

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *