Spilleliste til høstværet♡

Categories Blogg

Jeg har nå laget en helt ny spilleliste til mine morgen-gåturer, som er klar til høstværet starter for fullt. Anbefaler alle som er både glad i å gå tur og som elsker høststemningen, om å gjøre det samme. Jeg legger kun til rolige og avslappende sanger i denne listen, som passer fint til høstvær, når det er tidlig på morgenen og veldig stille og fredelig ute. Nedenfor har jeg skrevet en liten liste over de 11 første låtene fra spillelisten min ⇣
Ha en finfin dag♡

♡ Radio – Lana Del Rey
♡ Love you like me – Jen Z
♡ Piano in the sky – Winona Oak
♡ New touch – Caveboy
♡ Silver sadness – Angie
♡ Sad sex – Angie
♡ Say you don’t love me anymore – Kina & Boyfifty
♡ The best part – Anamë & gardenstate
♡ U i like – Melodream & John Dory
♡ We’ll stay together – Artlec
♡ Tantra practice – Emily Lind

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *