Godt for kropp og sinn♡

Categories Blogg

God morgen! I dag var det første dag på trening etter en uke med influensa. Det er alltid utrolig tungt å starte på igjen etter en sykdomsrunde, for kroppen er både sliten og slapp etter julinga den har fått. Den beste motivasjonen til å pushe seg på trening igjen, er å tenke på den gode selvfølelsen og energiboosten man får etterpå. Og så er det viktig å alltid tenke at det er bedre å gjøre litt enn ingenting. Det som er så flott med kroppen er at man kommer raskt inn i treningsrytmen igjen, når det er noe man har vedlikeholdt over lengre tid. Det ble 20 min på 3D-mølla til å starte med, og så litt styrketrening i ca 45 min. Etter treninga, så gikk jeg meg en liten tur i det koselige høstværet og kjøpte meg en kaffe (pumpkin spice latte), før jeg tok turen hjem igjen. Så da ble det også en gåtur i frisk luft. Det var kaldt, men forfriskende. Kjenner nå at jeg er nødt til å komme meg litt mer ut og nyte den siste tiden med høstvær før snøen kommer, for med denne temperaturen som er nå, så er vinteren like rundt hjørnet. Hvis ikke, så vil jeg da angre for at jeg ikke tok meg mer tid til gåturene mine i fin natur, som er noe jeg alltid ser frem til med høsten i vente. Forhåpentligvis så kan dette motivere flere til å komme seg på trening eller å ta seg en koselig gåtur i høstværet i dag. For det gjør så utrolig godt for både kropp og sinn.

Ha en finfin dag♡

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *