Clean it Zero♡

Categories Blogg

Har i lengre tid hørt mye snakk om hudpleieserien “Clean it zero”, som jeg har blitt veldig nysgjerrig på, ettersom den har fått så mye skryt. Her om dagen, så fant jeg en special kit pakke, som skulle inneholde alle kremsortene i serien. Men fant nettopp ut at det finnes en i blå også, som er ganske ny, og derfor er ikke denne inkludert i pakken. Uansett så får jeg testet de andre kremene og se om jeg blir fornøyd, hva som eventuelt funker på huden min, og hva jeg klarer meg fint uten. Jeg plages en del med kombinasjonshud i perioder, som er en blanding av både tørr og fet hud, som flere av de som skryter av denne serien også har sagt at de plages med, som gjorde at jeg ble ekstra lysten på å teste selv. Førsteinntrykket mitt av special kit pakken; Forpakningen er veldig tiltrekkende med søte og lyse pastellfarger. Selve kremboksene er også veldig pene og elegante å se på. Disse vil være pen “dekorasjon” i skjønnhetsskapet på badet. Meeen med tanke på at disse skal smøres daglig på huden, så vil jeg si at boksene er litt i det minste laget. Man kan si de ligger på lik størrelse som med leppebalsam man bruker fingern til å smøre på med. Jeg forstår at de ikke kan være i full størrelse når pakken består av 4 forskjellige sorter, men litt større burde de vært. Ellers så er det ikke noe negativt å si om produktene (enda). Anbefaler å vente til disse kommer for salg, før man bruker penger på denne pakken. Kremene man kjøper enkeltvis er mye større og man får mye mer produkt for pengene. Uansett så skal jeg teste disse i en ukes tid, og se om det er noe som faller i smak. Er jeg kjempefornøyd med alle sortene, så kommer jeg nok til å kjøpe den blå utenom, for å teste den også. Jeg skal nok komme med et innlegg om resultat og erfaring med disse produktene etter “prøvetiden” er over. Info om de forskjellige kremene i pakken nedenfor:

🩷 (Rosa) Cleansing balm original:
Allergivennlig renseprodukt som er utviklet for å fjerne vannfast sminke og alt av urenheter i huden, med bare ett trinn. Etterlater huden fuktighetsrik og fresh. Effektiv ved eksfoliering og fjerning av døde hudceller og avfall fra porer.

💚 (Grønn) Cleansing balm revitalizing:
Strammer opp og jevner ut hudtonen for en oppfrisket, lysere hud.

💜 (Lilla) Cleansing balm purifying:
Inneholder 7 urter for å berolige og lindre huden: Centella, Scutellaria baicalensis rotestrakt, ekstrakt av parkslirekne, kinesisk lakrisekstrakt, ekstrakt av grønn te, ekstrakt av rosmarinblad og kamilleekstrakt.

💛 (Gul) Cleansing balm nourishing:
Inneholder ginsengbær og dronninggele. Gir ekstra fuktighet med høyeste oljekonsentrasjon.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *